luni, 14 februarie 2011

Ce vor homosexualii?

Citind recent mai multe discuții despre homosexualitate, despre cei care îi susțin moral, despre drepturi văd că oamenii sunt foarte confuzi, așă că vin eu cu niște răspunsuri pentru cei care bat apa-n piuă!

Am selectat o serie de ”nedumeriri” de pe diferite site-uri, de la diferite persoane și la fiecare din ele o să vă spun ce vreau eu, ca poate o să mă înțelegeți.

- gay-ii vor drepturi speciale pentru dînșîi - Nu. nu vreau drepturi aparte, toți suntem cetățeni și avem drepturi și obligațiuni egale, doar că dacă se știe că eu sunt gay, acele drepturi fundamentale pentru orice cetățean îmi sunt încălcate, ex. mă dă afară de la serviciu, mi se refuză tratament medical, mă bate în stradă - poliția nu mă apără ca pe orice cetățean etc.

Drepturi care au hetero și nu au homosexualii: dreptul la căsătorie, dreptul la adopția unui copil - de ce hetero trebuie să aibă, da gay-ii nu - asta se numește descriminare! Doar toți plătim aceleași taxe, impozite și mai putem spune că avem aceleași drepturi ca cetățeni... avem noi oare? Vrem aceste drepturi și o să le avem!


- nu am nimic împotriva gay-ilor, dar să nu-i văd în stradă pupându-se sau ținându-se de mână - dacă nu vrei să mă vezi, nu te uita la mine. întoarce capu. nu-ți place ce fac eu - nu fă tu ca mine. Deci, tu nu te vezi când ții de mână fata sau când o săruți frumos în public, pentru ca toți așa fac, este o chestie de rutină pentru tine. Și de ce eu să nu fac asta - doar pentru că tu nu vrei să vezi așa ceva. asta este o descriminare indirectă! tu ai să te pupi și eu tot! nu-ți place, nu te uita și dă-mi pace, nu te lua de mine!

- pentru ce vor să protesteze? că sunt gay și și-o trag în fund - Nu! Protestez că mi se încalcă drepturile esențiale ca cetățean! am enumerat câteva mai sus.

- asta nu e normal - cine stabilește ce e normal și ce e anormal, majoritatea? ai auzit de manipulare? ia-n mai informează-te din toate sursele, nu doar din ce auzi sau doar o sursă. O să devii mai înțelept și fericit.

- dacă gay-ii vor să se laude în public despre aventurile lor sexuale, asta nu este normal mintal - de acord că nu este normal să mă laud în public cu aventurile sexuale, și asta se referă pentru orice categorie - hetero, homo, trans! Nu vreau să mă laud cu asta în public sau mai ales să fac sex, ai o părere greșită.

- lasă să se frece în fund, da nu în public - moi freca în fund și cu siguranță nu în public sau mai ales ca să vadă cineva. Asta este o lipsă de etică morală pentru oricine, indiferent de orientare sexuală.

- unul întreabaă cum s-ar simți un băiat dacă s-ar fute cu un transsexual, fără ca să știe. după sex, dacă ar afla i-ar fi greață. - normal. mintea ta este programată astfel de toată informația primită. principalul e că ai primit plăcere de la proces, așă că relax, tăt o să șie ghini. Ascultă ce spune inima, ochii și creierul sunt ”manipulați” uneori.

- gay-ii când zic că sunt discriminați este faptul că vor să-și expună comportamentul sexual în public ceea ce este ilegal și amoral - FALS. spun că sunt discriminat atunci când ție hetero, ți se dă voie să protestezi pentru o problemă, mie nu; ție ți se dă voie să te căsătorești, mie nu. Cu ce ești tu mai bun, hetero, decât mine? de ce se distribuie drepturile după orientarea sexuală? cu nimic! Comportament sexual în public - dacă te referi la sărut și ținutul de mână, să știi că o să fac asta, că nu este ilegal și amoral și TOȚI au dreptul ăsta; sex în public - nu o să fac că este chiar amoral și se adresează la toți!

- homosexualii se sinucid din cauza rușinii - Da, din cauza rușinii care a creat-o societatea, marea majoritate, care crede că asta este amoral, este păcat (zis de biblie) etc. Eu am nevoie de suport moral și psihologic (ca orice persoană), iar atunci când o societate este împotriva ta și nu ai susținere, este greu să faci față.

- în țările unde homosexualii au mai multe drepturi, nr. de sinucideri este mai mare - poate, deoarece în acele țări gay-ii sunt mai deschiși față de societate și întâlnesc mai multe opresiuni, atacuri directe, în comparație cu mulți de la noi care trăiesc o viață dublă, nimeni nu știe și tăt ii ghini. și tu nici nu știi că cineva apropiat ție este gay și n-o să-ți spună pentru că nu ești tolerant, deși îl apreciezi pentru felul de a fi și sunteți prieteni.

- ca părinte nu vreau ca copilul meu să fie atras în așa relații - nici nu trebuie să-ți faci griji pentru asta. nu am nici un gând să fac asta. copilul tău oricum o să afle despre homosexualitate mai devreme sau mai târziu, tot depinde de educația ta de părinte și cum o să expui această informație. și aici doresc să atenționez toți părinții, aveți grijă ce spuneți, că ați putea pierde copilul bunăoara, acesta fiind gay ascuns.

- sunt împotriva propagandei homosexualilor - Nu fac propagandă. Vorbesc despre homosexualitate pentru că sunt homosexual, pentru că asta este viața mea, pentru că sunt parte din societate și pentru că locuiesc în aceeași țară. Sunt om ca și tine, cum tu îți expui ideile, așa și eu, cum tu discuți cu prietenii, la fel și eu. dacă nu-ți plac discuțiile mele, foarte bine, o să discut cu prieteni carora le plac și mă înțeleg. Nu trebuie să ne placem dacă nu avem interese comune, fiecare își vede de drumul său, dar nu intervenim cu interziceri și violențe!

- homosexualitatea este o boală - off... nu știu dacă merită să mai comentez aici, deși încerc să înțeleg de ce gîndești așa. Mulți nu înțeleg multe chestii până nu sunt puși în pielea respectivă, deși aici nu ai cum, astfel doar timpul, diferite resurse informaționale, discuții cu persoanele în cauză o să te ajute să înțelegi. plus abilitățile tale personale.

Cred că mai sunt încă multe nedumeriri, asă că comentează și discutăm.

14 comentarii:

Anonim spunea...

"dreptul la adopția unui copil - de ce hetero trebuie să aibă, da gay-ii nu"... puk hetero sii face singur pe cale naturala, de aceea si trebuie sa aiba, iar omul normal are in caracter atit trasaturi feminine cit si masculine, care apar daca este educat atit de mama femeie cit si de tata barbat, conteaza multe... mai cititi mai mult decit arata la tv si veti intelege d ce nu e bine... cetatenii unei societati nu ar trai mai fericiti daca nu si-ar pune etichete, gay-ii peste tot isi pun eticheta si cit nu ar zice si declara ei ca doresc doar drepturi egale, nu e asa, e la fel cu toti "obijduitii istoriei", incepind cu negrii, feministele si toate minoritatile din lume, ei nu vor drepturi egale si dreptate si vor sa preia locul ocupat acum de altcineva. si nu pot fi drepturi egae intre oameni iferiti, niciodata nu a fost, ce e diferit din start, diferit si interactioneaza cu lumea naturala, sociala etc

Anonim spunea...

si inca ceva... atasamentul meu fata de cineva, dupa cum zice majoritatea - dragostea, este un lucru inexprimabil concret, sunt diferite grade de dragoste, faptul ca il iubesc pe unul dintre prietenii mei si as putea trai cu el o viata intreaga sub acelasi acoperis, nu inseamna ca sunt gay, si nu am niciodata tentatia sa introduc un organ reproductiv intr-un orificiu pu evacuarea reziduurilor din organism

maxim spunea...

Onorabile anonim, juxtapui 'oamenii diferiti' si 'lumea normala'. Mediocritatea in majoritate deci tot poate fi 'normala'?
Noi suntem toti diferiti, dar in esenta suntem la fel. Vrem sa fim fericiti, sa iubim, sa cream, sa ne implinim nazuintele. Sa-i zici unui gay ca nu are drepul sa se casatoreasca e cam tot atat de intemeiat ca si interdictia la mariaj pentru oamenii cu ochi caprui, sau cu nas acvilin.
E usor (si comod) sa subsemnezi prejudecati fara sa incerci a intelege - sa incerci cu adevarat. Astfel esti o parte din 'lumea normala'.

Roman Mardari spunea...

Anonim - da mai macar un nume aleatoriu, capu daca comenteaza vreo 10 anonimi, va trebui sa va numim ca pe niste vite la ferma: Nr. 1, Nr. 2 :))

adoptia - bun, da shi are legatura asta? un cuplu hetero care nu pot face copii, apeleaza la adoptie, si li se ofera acest drept, dar gay nu...? so?

etichite - eu stiu despre ce vorbesc, tot ce am scris este din punctul meu de vedere, si asta vreau eu ca si ceilalti gay. nu-mi place etichitarea si tare as vrea sa iubesc liber, dar asta societatea mi le pune si ma vorbeste si imi interzice multe. te asigur ca vreau nimic mai mult decit sa traiesc in liniste, pace si sa-mi pot exprima dragostea asa cum si tu o poti face! ceea ce ai spus tu sunt niste aberatii nejustificate!

atasament tau fata de cineva - nu ai inteles ce am spus acolo. ziceam ca daca spre exemplu prietenul tau cel mai bun este gay ascuns si tu nu stii, el nicioadata no sa-ti spuna asta (pu ca stie atitudinea ta intoleranta si agresiva). Daca locuiesti cu dinsul sub acelasi acoperis asta nu te face pe tine gay. si ideea este ca tu prietenesti cu dinsul pentru ceea ce face el ca persoana, dar daca ai afla ca el este gay, ti-ai schimba oare atitudinea? care ar fi ea?

Sky spunea...

Am mai auzit o aberatie care merita a fi comentata: "Asta voi, homosexualii, ne discriminati pe noi, majoritatea cand cereti drepturile voastre si ne impuneti homosexualitatea voastra".
Deci, hai sa facem o lectie despre ce este discriminarea.
Discriminarea este orice deosebire, exludere, restrictie sau preferinta in drepturi si libertati a persoanei sau a unui grup de persoane, precum si sustinerea comportamentului discriminatoriu bazat pe criteriile stipulate in lege.
Criteriile stipulate sunt: rasa, nationalitate, origine etnica, limba, religie, convingere religiosa, sex, varsta, stare a sanatatii, disabilitate, orientare sexuala, opinie, aparteneta politica, avere, origine sociala, apartenenta la o categorie social defavorizata, prcum si pe baza de orice alt criteriu.
Deci, sa vorbim cu un limbaj mai simplu. Poti spune ca esti dicsriminat atunci, cand cineva incearca sa te lipseasca de unul dintre drepturile indicate in legislatie, sau in urma hartuirii incearca sa te umileasca. Deci, daca imi indici care drept fundamental (atentie: dreptul de a merge pe strada fara a vedea persoanele nedorite nu exista) iti este incalcat de catre mioritatile sexuale, daca imi raspunzi la aceasta intrebare dau mainele jos.

Anton spunea...

Bai, daca tot vreti sa scrieti ca lumea despre treaba asta, daca tot vreti sa citeasca si altcineva decat acel mic grup de oameni, care sunt deja de acord cu cele scrise, apucati-va sa scriti ca lumea.
A nu se intelege gresit, I'm with you :)
Drepturi vi se incalca multe. Dar cred ca un domain de 8$ se poate cumpara. Si o mica promovare se poate face. Si cred ca niste oameni care sa aiba ceva de spus tot se pot gasi. Atata doar ca scrieti si voi niste articole coerente. Eu cred ca voi sunteti baietei si fetite mari si intelegi ca societatea n-o schimbi intr-o zi. Dar, vorba bunicai : incetul cu-ncetul se face otetul. Nu trebuie decat multa rabdare. Daca schimbi gandirea unui om si faci alti 10 sa-si puna intrebarea daca au sau nu dreptate : deja e bine.
Iar cand un homofob sare sa atace, cel mai simplu e sa zici : ia mai du-te tu-n mata cu heterosexualitatea ta, daca nu vrei sa ne intelegi. Asta e usor. Eu as prefera sa pierd nervi si timp si sa fac tot ce pot, sa pasesc peste mandrie si multe, multe, ca sa fac omul sa inteleaga ca el n-are dreptate. Scopul e important.
Eu vad un iz de aroganta aici, pe cuvant. Si nu cred ca asta e atitudinea cu care se pot schimba lucrurile. Inteleg ca poate sunteti satui pana-n gat de eforturi care nu dau rezultate. Dar poate nu incercati destul de mult?
Nu am venit sa dau lectii si tare mi-ar placea sa nu se inteleaga asta.
Am vrut doar sa zic ca daca vreti schimbare, trebuie sa faceti mai mult decat atat. Nu de alta, dar sa se cace de sus pot multi.
Parerea mea.

A, si daca conteaza pentru careva din aparatorii neamului : sunt heterosexual. Adica straight. Adica натурал. Si nu mi-e rusine sa recunosc! Da! :)

Roman Mardari spunea...

Anton, merci pentru feedback si apreciez ca ai curajul sa recunosti ca esti un straight open-minded ;). Voi lua in consideratie sugestiile tale si dupa cum a spus bunica: incetu cu-ncetu... ;) step-by-step...

Val spunea...

Anton, toţi suntem diferiţi, şi nu poţi impune modul tău de a acţiona tuturor. Roman şi-a expus ideile în modul său, şi ceea ce face deja denotă destul curaj şi dorinţă de schimbare. Nu cred că orice gay din moldova îşi afişează public imaginea şi se declară tuturor că e gay. Plus că acest blog fii sigur poate ajuta multă lume să prindă un pic la curaj, să vorbească, să scrie despre ei, să-şi expună gândurile etc. Totul se face pas cu pas. Mă bucur că tu ca şi băiat hetero din moldova ai o mentalitate deschisă şi vrei să ajuţi această cauză deşi majoritatea în locul tău ne-ar da cu piciorul, dar tu nu poţi înţelege exact prin ce trece un gay şi cât de greu le este unora să se accepte, şi să aibă curajul de a vorbi deschis despre asta, din cauza societăţii în care trăim. Deci e firesc că tu poate eşti mai exploziv şi crezi c-ai putea răsturna lumea, dar pentru gay nu-i chiar la fel, tu în cele din urmă nu prea rişti nimic cu asemenea acţiuni.
Apoi de ce ar trebui să-ţi fie ruşine să recunoşti că eşti hetero? Aici se luptă anume pentru a elimina orice ruşine, nimănui n-ar trebui să-i fie ruşine de ceea ce e. Eşti hetero? foarte bine, eşti gay? la fel de bine, suntem toţi diferiţi dar tot oameni rămânem cu aceleaşi dorinţe şi necesităţi primare.
Din partea unui hetero ajutorul cel mai important ar fi să ne înţeleagă şi să-şi educe semenii să fie la fel de toleranţi, să înţeleagă odată că gayii nu muşcă, nu sunt infecţi, nu sunt murdari, nu sunt pedofili, nu sunt scârboşi, nu sunt împotriva naturii, nu vor să distrugă instituţia familiei, nu vor să-i facă pe cei din jur ca şi dânşii, nu sunt criminali, nu sunt bolnavi, nici fizic nici psihic, nu sunt răi(diar fiindcă sunt gay) sunt oameni pur şi simplu.

Andrei spunea...

Eu personal doar liniste vreau!

Anonim spunea...

Ana

"...aveți grijă ce spuneți, că ați putea pierde copilul bunăoara, acesta fiind gay ascuns" - 'perde copilul'...vrand nevrand ai formulat, dar bine spus, pierdut moraliceste, trupeste, sufleteste

Anonim spunea...

N-am nimic impotriva geylor ceea ce face fiecare in dormitor e treaba lui unicul lucru care nu-l pot accepta e adoptarea copilului de catre gay sa presupunem ca e adoptat un baiat...consecintele...Copilul trebuie sa aiba MAMA si TATA BUNEL si BUNICA altfel idealurile familiei isi pierd importanta in societate si duce la desfrau familia a fost creata p/u a stapani omul al tine dincolo de ceea ce este permis si cred ca e corect asta se refera si la biserica omul trebuie stapanit altfel societatea s-ar duce de ripa.

Roman Mardari spunea...

Anonim, idealurile familiei de care vorbești au fost promovate de-a lungul anilor de biblie și religie. Însă te-ai întrebat vreodată, de ce o familie trebuie să fie compusă din mamă și tată? pentru că așa este normal? Și ce dacă un copil va fi crescut de 2 tați, principal să fie fericit și că creeze și el o familie. Ce contează forma familie?

Anton Constantinescu spunea...

Anton Constantinescu: Felicitari pentru blogul tau si pentru curajul tau!

Pe termen lung homofobii vor pierde, dar deocamdata ii dau cu biblia. Biblia spune multe prostii si are si indemnuri la crima. De exemplu biblia cere ca femeile care nu au fost virgine la casatorie sa fie ucise. Numai in RM poate ca sunt cel putin un milion de asemenea femei! Credeti ca religiosii le vor ucide? Nu cred. Nici pe homosexuali nu-i vor ucide si nici pe "copiii care nu asculta de parinti". Enormitatile biblice dateaza din epoca de piatra si nu au valoare azi.

Si eu sunt homosexual, ceva mai batran ca voi, Am avut mult de furca cu lumea, dar pot spune ca lucrurile se imbunatatesc pe masura ce societatea se maturizeaza!

va urez numai bine!

Roman Mardari spunea...

Mulțumim Anton pentru aprecieri de bine.

Trimiteți un comentariu